miercuri, 24 februarie 2016

Ești puternic?

            Ești sau doar auzi asta?
            Cu cât te îndrepți spre procesul de maturizare, cu cât te zbați și scapi mai multe lacrimi șterse pe furiș, atât de des auzi cât valorezi defapt, cât ești de puternic. Și mereu mă întreb „Oare spune asta să mă simt mai bine sau o spune pentru că așa este în realitate?”
          Pe zi ce trece oamenii din jurul meu îmi transmit diferite sentimente, spun asta pentru că „citesc” dincolo de cuvintele lor, iar sentimentele transmise au bilet de drum fix în inima mea, ceea ce mă sensibilizează mai mult decât îmi pot abține lacrimile.
        Oamenii sunt diferiți in diferite circumstanțe, unii îți spun să faci bani, alții îți spun să fii răbdător, iubitor și că indiferent de alegerea făcută, e alegerea ta cea mai potrivită! Oricum, în mare parte toți îți vorbesc de ceea ce lor le-a lipsit la un moment dat.
        Caută lucrul ce îți lipsește ție și fă tot ce îți stă în putință să-l obții, așa treci la următorul nivel al maturizării. Astăzi, eroul meu de altădată mi-a spus că sunt puternică și că în lipsa răbdării supraviețuirea este imposibila.
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu