luni, 17 decembrie 2018

Trecuturi....

     Am surprins mereu prin capacitatea mea de a afla lucruri. Modul meu de a aborda trecuturi ale oamenilor a fost cam forțat. Am folosit orice sursă ce îmi furnizează informații, evit să întreb pe cineva, ci analizez doar ce văd eu. Este riscant, deoarece ce poți să vezi poate nu coincide cu ce a simțit persoana la momentul respectiv.
      Dar sunt momente când în mâinile tale ajung amintiri care știi ce a trezit în persoana respectivă, și chiar dacă tu nu erai în viața persoanei și chiar dacă nu te privește, atunci când cauți prea adânc să fii pregătit, căci ce găsești ar putea durea. Chiar dacă amintirea cu un impact emoțional pozitiv s-a convertit într-o amintire îngropată adânc în sufletul persoanei respective, iar tu nu o să pomenești niciodată ce detalii știi, atunci când ei contact cu acea amintire să știi că e îngropată în exploziv, iar sufletul tău arzător va aprinde pulberea! Tu să te ții bine, suflete! Și dacă nu suporți amintirea, nu te distruge, îngroapă înapoi adânc ce ai găsit și nu-ți chinui sufletul! Îngroapă adânc și șterge urmele, tu nu trebuie să știi, nu te privește! Întoarce-te în prezent, trăiește prezentul, nu căuta în suferințele oamenilor, chiar dacă acolo se află bucăți de suflet nedescoperite încă....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu