sâmbătă, 15 octombrie 2016

El nu o spune, el o dovedește!

     Am așteptat mereu persoana care nu spune lucuri, ci acționează. Persoana care nu mă lasă să adorm supărată și mă roagă să ies afară să vorbim. Persoana care mă iubește necondiționat. Persoana care apreciază ca iubesc necondiționat și nu-mi pasă de cele mai noi modele de telefoane sau cele mai noi modele de mașini. Persoana care mă ia de mână când sunt nesigură și care mă strânge în brațe când înțelege că ceva mă supără. Persoana care simte schimbarea mea de stare, care mă caută când mă ascund de lume și care mă ascultă. Persoana care mă surprinde de fiecare dată când am cea mai multă nevoie. Persoana care simte că-mi vor răul și le arată cât de fericită sunt eu în prezența lui. Persoana care arată lumii întregi cât mă iubește, fără rețineri și fără teamă. Persoana căreia nu-i pasă ce zice lumea, dar care mă apără de lume pentru că știe că lumea îmi face rău...
Persoana mea, persoana pe care o iubesc și care mă iubește. Persoana care îmi este alături și ar fi în stare să mă ducă departe de lumea rea, oricând. Omul pe care l-am așteptat, l-am găsit sau m-a găsit, oricum nu mai contează atât timp cât ne-am găsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu