joi, 13 august 2015

     

                      Începuturi...Bun venit!

        Acesta este un nou inceput in ceea ce ne priveste, atât pe mine cât si pe voi, dragi cititori. Sper ca urmatoarele bloguri prezentate sa va fie de folos în aceiași măsură în care mie îmi sunt și îmi va fi drag sa vă scriu. Consider că vom avea o plăcere comună prin acest proiect, și tare mi-aș dori să vă cunosc, să îmi scrieți și să ne înțelegem.

         În primul rând, vreau sa vă urez bun venit în lumea mea, să vă prezint ideeile mele, conoștintele mele, visele si pasiunile mele (deși nu cred ca am așa ceva, cel puțin momentan).
Sper să nu vă dezamăgesc și îmi promit atât mie, cât si vouă, dragi cititori, ca voi încerca tot ce îmi stă în putință să fac pentru acest proiect personal.
          În al doilea rând, doresc să vă cunosc, să îmi oferiți păreri, idei, si inspiratie. În fond, pentru voi scriu și voi trebuie să știți ce vă doriți și ce așteptări aveți de la mine.
         În incheiere vreau să vă mulțumesc celor ce îmi ve-ți alaturi. Aștept tot ce e mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu